- Հատուկ մանկավարժությունը, որպես գիտություն, կապը այլ գիտությունների հետ:
Մտավոր և ֆիզիկական զարգացման խնդիրներ ունեցող երեխաների առանձնահատկությունների ուսումնասիրմամբ զբաղվում է հատուկ մանկավարժությունը:
Հատուկ մանկավարժությունը գիտություն է առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների կրթության և դաստիարակության մասին, մեթոդական ձեռնարկների մշակումով:
Հատուկ մանկավարժության օբյեկտը մտավոր և ֆիզիկական խնդիրներ ունեցող անձն է:
Հատուկ մանկավարժությունը կապվում է բժշկության, հոգեբանության, կենսաբանության, հասարական գիտությունների հետ:
- Օլիգոֆրենոմանկավարժություն՝առարկան, խնդիրները, օբյեկտը, կապը այլ գիտությունների հետ, առաջացման պատճառները:
Օլիգոֆրենամանկավարժությունը գիտություն է մտավոր հետամնաց անձանց կրթության, դաստիարակության առանձնահատկությունների ուսումնասիրմամբ:
Օլիգոֆրենամանկավարժության օբյեկը մտավոր հետամնացություն ունեցող անձն է:
Օլիգոֆրենամանկավարժության խնդիրները մի շարք են՝
-բացահայտել խնդիրը ե՞րբ է առաջացել և ինչո՞ւ:
-անձին անհատական ուսուցում, հատուկ պայմաններ
-ուսուցում, ուսումնական պայմաններ
-բարոյական, ֆիզիկական ուսուցում
Օլիգոֆրենամանկավարժություն գիտությունը կապվում է բժշկության, հոգեբանության, ֆիզիոլոգիայի, անատոմիայի, ներվապաթոլոգիայի հետ:
Օլիգոֆրենիան լինում է բնածին կամ ձեռքբերովի: Բնածին առաջացման պատճառնրն են հղիության ընթացքում կամ մինչ հղիությունը՝ կնոջ կամ տղամարդու ալկոհոլի, թմրանյութերի, դեղահաբերի օգտագործումը: Հղիության ընթացքում տրավմաները, հարվածները, նյարդային հոգեվիճակը, լարված, սթերսային իրավիճակները ազդում են երեխայի վրա:
Ձեռքբերովի առաջացման պատճառներըն են վաղ տարքիքում ինֆեկցիոն հիվանդութույունները, սխալ բժշկական միջամտությունները, սխալ ակցանադրումը, ծննդաբերական վնասվածքները:
- Սուրդոմանկավարժություն՝առարկան, խնդիրները, օբյեկտը, կապը այլ գիտությունների հետ, առաջացման պատճառները:
Սուրդոմանկավարժությունը գիտություն է լսողական խնդիրներ ունեցող երեխաների ուսումնասիրմամբ:
Սուրդոմանկավարժության օբյեկտը լսողական խնդիր ունեցող անձն է:
Սուրդոմանկավարժության խնդիրներն են՝
-խնդրի բացահայտում
-շտողական աշխատանքի կազմակերպում
-անհատական աշխատանք
-հատուկ պայմանների ապահովում
Սուրդոմանկավարժությունը գիտությունը կապվում է բժշկության, հոգեբանության, ֆիզիոլոգիայի, անատոմիայի, ներվապաթոլոգիայի հետ:
Առանձնացնում են սուրդոմանկավարժության չորս աստիճաններ՝
I աստիճան՝ թեթև
II աստիճան՝ միջին
III աստիճան՝ ծանր
IV աստիճան՝ խուլ
Սուրդոմանկավարժության առաջացման պատճառները լինում են՝ բնածին, ձեռքբերովի:
Բնածին՝ երեխան ծնվում է լսողական խնդրով:
Ձեռքբերովի՝ երբ երեխան ծննդից հետո ձեռք է բերում լսողական խնդիրներ:
Գլխուղեղի քունքային հատվածը պատասխանատու է լսողության համար: Քունքային հատվածում հարված ստանալուց հետո հնարավոր է ունենալ լսողական խնդիրներ:
- Տիֆլոմանկավարժություն՝առարկան, խնդիրները, օբյեկտը, կապը այլ գիտությունների հետ, առաջացման պատճառները:
Տիֆլոմանկավարժությունը գիտություն է տեսողական խնդիրներ ունեցող երեխաների ուսումնասիրմամբ:
Տիֆլոմանկավարժության օբյեկտը տեսողական խնդիր ունեցող անձն է:
Տիֆլոմանկավարժության խնդիրները մի շարք են՝
-խնդրի վաղ հայտնաբերում, առաջացել է ե՞րբ
-խնդրի առաջացման պատճառները
-կույր կամ թույլ տեսողական խնդիրներ ունեցող երեխաներին կրթել, դաստիարակել
-միջավայրի պայմանների համապատասխանացնել՝ ներգրավել միջավայր
Տիֆլոմանկավարժությունը կապվում է կենսաբանության, հոգեբանության, ֆիզիոլահիայի, ներվապաթոլոգիայի, անատոմիայի հետ:
Առանձնացնում են տիֆլոմանկավարժության երեք աստիճան՝
I աստիճան՝ թեթև
II աստիճան՝ միջին
III աստիճան բաձր
Տեսողության խանգարումը լինում է ինչպես բնածին, այնպես էլ ձեռքբերովի:
Գլխուղեղի ծոծրակի մասը պատասխանատու է տեսողության համար: Ծոծրակում հարված ստանալուց հետո կարող է առաջանա տեսողական խնդիրներ:
- Գրել մեկ զարգացնող խաղի օրինակ:
«Արևի շողեր», «Ուրախ տոնածառ»